CzechTourism se věnoval v projektu EDEN v ročníku 2019/2020 zviditelnění tzv. excelentních destinací (European Destinations of Excellence) které zvítězily v letech 2009-2017.
Cílem projektu je:
- zvýšit domácí a příjezdový cestovní ruch do vítězných destinací EDEN s odstupem od získání vítězství. Základní indikátorem hodnocení projektu je počet příjezdů do destinací a počet přenocování ve vítězných destinacích.
- zapojení a komunikace vítězných destinací EDEN v národním i mezinárodním měřítku s ohledem na rozdílné prostředí a vítězná témata všech vítězných destinací.
- Zvýšit všeobecné povědomí o projektu EDEN
- Zvýšit povědomí o vítězství destinací EDEN u potenciálních návštěvníků i odborné veřejnosti
Kampaň bude navazovat na předchozí marketingové aktivity projektu EDEN v České republice a do marketingových aktivit zahrne i novou vítěznou destinaci z roku 2017. Marketingové nástroje využijí dosavadní komunikační nástroje národní centrály cestovního ruchu CzechTourism a zajistí tak dopad na relevantní cílové skupiny, touroperátory, média a odbornou veřejnost.
Kampaň projektu GRO/SME/17/C/095 bude obsahova tyto aktivity:
- Workshop pro vítězné destinace a zajištění společné postupu v národní síti destinací EDEN
- Identifikace a oslovení relevantních touroperátorů a médií na domácím trhu v příhraničí
- Organizace tiskové konference pro česká média se zaměřením na zviditelnění vítězných destinací EDEN v České republice
- PR vítězných destinací v Německu a Rakousku
- PR vítězných destinací na domácím trhu včetně vydání tiskových zpráv, newslettrů a PR článků skrze partnerské média CzT
- Aktualizace webové stránky: www.eden-czechtourism.cz
- Aktualizace brožury EDEN včetně vytvoření nových obsahů a fotoprodukce vítězných destinací
- Prezentace vítězných destinací na existujícíh on-line kanálech a sociálních sítí CzechTourism
- Účast vítězných destinací v národní soutěži DestinaCze
- Organizace press/fam tripu do destinace posledního vítěze EDEN (2017)
motto
„discover europe‘s hidden treasures“